Jakub Pernes

Student historie a digitálních médií na Masarykově univerzitě.
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1519x

Jakub Pernes

-ismy očima filosofa

Od mojí "zkoušky dospělosti" uplynul už rok a já jsem si vzpomněl na svou maturitní práci, kterou jsem si ještě zpětně vymohl na škole zpět a bezpečně uložil do počítače. Tenkrát jsem si ještě nebyl zcela jistý, co budu studovat dál a studium filosofie bylo jednou ze zvažovaných možností. Nakonec jsem se rozhodl jinak, ale v téhle povídce jsem zachytil svůj pohled filosofa. Námět povídky vznikl z náhlého popudu mysli, jinak to v krátké době, která je na maturitní práci vyhrazená, ani nejde. Pokud vám vrtá hlavou název, tak je podle této práce, kterou jsem musel krátce před tím analyzovat.

25.6.2009 v 10:10 | Karma: 12,39 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Společnost

Jakub Pernes

Kousek blaha

Dnes odpoledne jsem seděl v čekárně u lékaře, neměl jsem nic ke čtení a tak jsem se jen díval ven z okna jak prší. Bohužel, krom mě tam bylo ještě několik lidí a čekání se protáhlo. Tohle zdánlivě neužitečné trávení času mě ale přivedlo k zamyšlení, za což vděčím především jednomu pánovi, který seděl vedle mne a oslovoval všechny okolo.

3.3.2008 v 19:42 | Karma: 17,73 | Přečteno: 1310x | Diskuse| Společnost